Är du sveriges nästa mästerkock?

TV4 och meter television söker nu deltagare till nästa säsong av Sveriges Mästerkock. Har du det som krävs?
Undertäcknad kan garantera ditt livs resa. Det kommer att bli skratt. Det kommer att bli gråt. Det kommer att bli heta känslor, och du kommer fråga dig själv om det är värt det. Det är det. Vem kunde ana att mat kunde få mig att gråta som ett litet barn. Men älskar man mat så som jag gör, då finns de känslorna inne i dig, vare sig du vill eller ej.

För egen del har deltagandet i Sveriges Mästerkock inneburit att jag får leva min dröm. Jag sa i min slutintervju efter incidenten med räkor som inte tålde vatten, att jag skule somna om och fortsätta drömma. Det är precis vad jag gör. Jag är Köksmästare på restaurang Skogsbrynet, med ensamt ansvar för bl.a. menyn och beställningar. Jag ler på väg till jobb, och jag ler när jag går hem.

Oavsett om du har kockdrömmar, eller om du har en ovanligt stor passion för mat, så är Sveriges Mästerkock rätt forum.


Känner du att du har det som krävs? Sök!!!
Villkoren är enkla: Saxat från Tv4:s Hemsida...

Sveriges mästerkock söker nya deltagare!

Är mat din stora passion? Har du kockdrömmar? Eller tycker du bara väldigt mycket om matlagning? Då ska du söka till den andra säsongen av Sveriges mästerkock.

Nu genomsöker vi hela Sverige efter matpassionerade amatörkockar. I programmet Sveriges Mästerkock tävlar ett antal matglada deltagare om att vinna juryns gillande när det gäller smak, uppläggning och passion i köket. Till slut står en segrare kvar som utses till Sveriges mästerkock 2012.

Är det din dröm att göra din hobby till en helt ny karriär? Vill du vara med i Sveriges mästerkock eller känner du någon som du tycker borde vara det?


- Du får inte jobba eller ha jobbat som kock för att få söka
- Du måste vara över 18 år

Har du inte möjlighet att maila in din ansökan?
Det går även bra att ringa in sin ansökan på nummer 08-665 38 81.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Matbloggstoppen