Godaste carbonaran ever...

Gjorde slag i saken och gjorde universums godaste carbonara. Himmel så gott. På tv gick Victorias Secrets underklädesshow, men jag missade det mesta för maten var så förbaskat god, att hela min uppmärksamhet gick till att njuta. Magiskt vad man kan göra med bra råvaror och lite kärlek. Jag har ju inte mycket till kök att skryta med. Men jag har hört att storleken inte har nån betydelse...
Hur som helst. Prova gärna att göra denna. Med svensk touch. Västerbotten slår parmesan alla dagar i veckan. Och Julitas kallpressade rapsolja är magisk.

 

Nu ska jag titta på småkronorna spela hockey.

Ha det bra matälskare

Andreas/Foodges

Här är en bild på mitt enorma kök förresten...


Kommentarer
Postat av: Stefan DATA Svensson

Jag har en överraskning till dig... Ring mig...

2011-01-07 @ 15:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se Matbloggstoppen